درباره گوگل فارسی

بنام یزدان پاک

با سلام و درود به همه هموطنان عزیزم

از سالیان دور نیاز به یک سایت آگهی فارسی با دامنه فارسی، ما را بر آن داشت تا سایت گوگل فارسی را راه اندازی نماییم و شما عزیزان در محیطی امن و فارسی بتوانید آگهی های خود را برای بازدید دیگر هموطنان به نمایش گذاشته و یکدیگر را از کسب و کار خود مطلع سازید.

شما عزیزان میتوانید با ایجاد یک حساب کاربری در سایت و ثبت نام، آگهی مورد نظر خود را در مورد کسب و کارتان ارسال نموده و با وارد کردن مشخصات کامل دیگران را بیشتر با حرفه خود آشنا نمایید.

سایت گوگل فارسی ، بعنوان اولین گوگل فارسی در ایران آماده ثبت آگهی، آگهی رایگان، نیازمندیها، مشاغل و درج هرگونه تبلیغات اینترنتی میباشد. شما عزیزان میتوانید در هر حرفه و شغلی که فعالیت دارید آگهی ارسال نمایید.

در مورد اطلاعات کامل در مورد نحوه ثبت آگهی میتوانید به قسمت قوانین و شرایط ثبت آگهی مراجعه نمایید.

تیم سایت آگهی گوگل فارسی همواره میکوشد تا رضایت شما آگهی دهندگان محترم را فراهم نماید، از این رو خواهشمند است کلیه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را به ایمیل سایت گول فارسی به آدرس:  farsinet94@gmail.com  ارسال نمایید.

در پایان مدیریت و کلیه پرسنل سایت گوگل فارسی از شما هموطنان عزیز که ما را مورد لطف خود قرار داده و با ارسال آگهی افتخار همکاری داشته ایم، سپاسگزاری می نماید.