راهنمای خرید گاوصندوق

راهنمای خرید گاوصندوق

گاوصندوق چیست؟

گاوصندوق جعبه یا صندوق فلزی نسوزی میباشد که برای نگهداری پول و اشیاء گرانقیمت بکار میرود.

گاوصندوقها معمولا در دو نوع خانگی و تجاری تولید میشوند. گاوصندوقهای خانگی معمولا کوچتر و سبکتر بوده و قیمت کمتری نسبت به گاوصندوقهای تحاری دارند.

معملولا گاوصندوقهای خانگی کمتر مورد استفاده قرار میگیرند و هنوز نوع خانگی این کالا در کشور ما خریداری ندارد و این در حالیست که حتی یک گاوصندوق خانگی کوچک میتواند محل امنی برای نگهداری مدارک، پول و جواهرات باشد.

گاوصندوقها معمولا ضد آب و ضد آتش میباشند.

یکی از سهل ترین  کار هایی که می تواند کمک کند اندازه گاوصندوق مورد نیاز خود را تعیین کنید این است که تمام اشیائی که فکر می کنید نیاز است در درون گاوصندوق قرار دهید را بر روی هم انباشته کنید.

یک گاوصندوق خانگی رایجی که معمولا استفاده قرار میگیرد دارای حجمی معادل 34 تا 37 سانتیمتر مکعب است که می تواند براحتی برگه هایی با ابعاد28 x  6/21 را در خود جای دهد.

برای گاوصندوق های خانگی مدت30 دقیقه محافظت تقریبا بهترین زمان میباشد. البته می توانید صندوق هایی که تا 1 الی 2 ساعت محافظت میکنند  را با قیمت های کمی بیشتر تهیه کنید. البته 30 دقیقه می تواند کافی باشد.

آتش تمایل به جابجایی در خانه دارد، بنا براین 20 دقیقه برای یک اتاق به طور میانگین مناسب است.

البته یاد آور میشویم بهترین مکان برای نگهداری گاوصندوق یکی از اتاقهای خواب یا جایی شبیه آن میباشد. زیر زمین خانه نیز برای حفاظت در برابر آتش می تواند محل مناسی باشد. معمولا اشیاء قابل اشتعال کمتری در زیرزمین وجود دارد. اما اگر منزل شما در محل سیل خیز قرار دارد قرار گیری صندوق در زیرزمین خانه می تواند کمی خطرناک باشد.

معمولا سارقین بدلیل اینکه فرصت را از دست ندهند نزدیکترین محل را برای دزدی انتخاب میکنند.

در ضمن کارشناسان گوگل فارسی یاد آور میشوند مقاومت در برابر آب می تواند ویژگی دیگری برای صندوق های خانگی که ضد آتش و ضد سرقت هستند باشد. هچنین شرکتهای معتبر تولید گاوصندوق اذعان دارد که مشاور سازمان علامت تایید بر روی صندوق هایی که رضایت مشتری را در مورد ضد آب بودن جلب می کند نصب می کنند.

گاوصندوقهای تجاری که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند و برای دفاترکار و کارخانجات یک امر واجب بشمار می آید از دوام و استحکام بیشتری نسبت به گاو صندوقهای خانگی دارند.

اگثر شرکتهای تولید کننده های گاوصندوق معمولا درجه بندی ورتبه ای برروی گاوصندوقهای خود ذکر نمی کنند و شما عزیزان برای تهیه یک گاوصندوق خوب باید به قدمت و برند آن شرکت توجه نمایید.

در خاتمه باید یادآور شویم که بحث در مور خرید گاوصندوق بسیار است که در این مقاله نمیگنجد.

گوگل فارسی ، اولین آگهی نامه فارسی با دامنه فارسی   net.گوگل